Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Massa aposta pel cotxe elèctric: El cotxe elèctric no és la solució, també és ineficient.
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
La Selva del Camp es troba a 18 minuts de la capital de la província, pero sense línia directa...
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Dependència del vehicle privat és un problema per la mobilitat de la gent gran.
Cal millorar la competitivitat del transport públic.
Carrils bici poc protegits del vehicle a motor.
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
Les comarques de Tarragona tenen més de 1.000 km de carreteres entre l'Estat, GENCAT i la...
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
La topografia de la ciutat de Tarragona suposa un repte pel foment del transport públic i la...
Falta intermodalitat a Salou.
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
Falta de solucions reals per la intermodalitat.
Afavorir la creació d'una app web per compartir cotxe (tipus canal de l'àgora) a les zones rurals.
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes