Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...
Falta de compromís institucional per impulsar la micromobilitat.
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Cal reforçar el teletreball al territori.
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
Massa aposta pel cotxe elèctric: El cotxe elèctric no és la solució, també és ineficient.
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Hi ha molta infraestructura per vehicle a motor i molt poca per la mobilitat ciclista .
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
Aprofitar les bones connexions viàries.

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes