Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Cal millorar la competitivitat del transport públic.
Problema: Diversitat regulació viària. Manca de formació i regulació. / Proposta: Homogeneïtzar...
Afavorir la creació d'una app web per compartir cotxe (tipus canal de l'àgora) a les zones rurals.
Fomentar l'ús amb incentius personals o laborals a l'hora d'utilitzar la bicicleta.
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
Cal planificar adequadament el model urbà i territorial al que es vol arribar.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Falta intermodalitat a Salou.
Alta dependència del cotxe i poques alternatives realment competitives.
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...
Dependència del vehicle privat és un problema per la mobilitat de la gent gran.
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
Falta de solucions reals per la intermodalitat.
Falta de compromís institucional per impulsar la micromobilitat.

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes