" class="part-icon-bars">

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Fase 3 de 3
Retorn 01/01/2022 - 28/02/2022
Fases del proceso

Cambios en "PDU i plans urbanístics per al segle xxi amb un nou concepte de vialitat Creiem que un urbanisme del segle XXI hauria de preveure uns pobles i ciutat"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"PDU i plans urbanístics per al segle xxi amb un nou concepte de vialitat Creiem que un urbanisme del segle XXI hauria de preveure uns pobles i ciutat"}
  • +{"ca"=>"PDU i plans urbanístics per al segle xxi amb un nou concepte de vialitat Creiem que un urbanisme del segle XXI hauria de preveure uns pobles i ciutat"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"PDU i plans urbanístics per al segle xxi amb un nou concepte de vialitat Creiem que un urbanisme del segle XXI hauria de preveure uns pobles i ciutat"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"PDU i plans urbanístics per al segle xxi amb un nou concepte de vialitat Creiem que un urbanisme del segle XXI hauria de preveure uns pobles i ciutat"}

Cuerpo

  • +["Cal preveure un entramat viari més centrat en les persones i la mobilitat sostenible a peu i en bicicleta que en l’automòbil. \nJa s’ha vist que en l’entramat urbà, les avingudes àmplies i rectes, que conviden a la velocitat, ocasionen molts ensurts i accidents i hi ha molts problemes per fer reduir la velocitat dels vehicles privats.\nAbunden, en els nostres pobles i ciutats, els reductors de velocitat que s’han hagut de disposar en gran quantitat i varietat al llarg de molts vials, (continua)"]
  • +["Cal preveure un entramat viari més centrat en les persones i la mobilitat sostenible a peu i en bicicleta que en l’automòbil. \nJa s’ha vist que en l’entramat urbà, les avingudes àmplies i rectes, que conviden a la velocitat, ocasionen molts ensurts i accidents i hi ha molts problemes per fer reduir la velocitat dels vehicles privats.\nAbunden, en els nostres pobles i ciutats, els reductors de velocitat que s’han hagut de disposar en gran quantitat i varietat al llarg de molts vials, (continua)"]
Supresiones
Adiciones
  • +["Cal preveure un entramat viari més centrat en les persones i la mobilitat sostenible a peu i en bicicleta que en l’automòbil. \nJa s’ha vist que en l’entramat urbà, les avingudes àmplies i rectes, que conviden a la velocitat, ocasionen molts ensurts i accidents i hi ha molts problemes per fer reduir la velocitat dels vehicles privats.\nAbunden, en els nostres pobles i ciutats, els reductors de velocitat que s’han hagut de disposar en gran quantitat i varietat al llarg de molts vials, (continua)"]
Supresiones
Adiciones
  • +["Cal preveure un entramat viari més centrat en les persones i la mobilitat sostenible a peu i en bicicleta que en l’automòbil. \nJa s’ha vist que en l’entramat urbà, les avingudes àmplies i rectes, que conviden a la velocitat, ocasionen molts ensurts i accidents i hi ha molts problemes per fer reduir la velocitat dels vehicles privats.\nAbunden, en els nostres pobles i ciutats, els reductors de velocitat que s’han hagut de disposar en gran quantitat i varietat al llarg de molts vials, (continua)"]
Autoría de la versión
Avatar: Andreu Bosch Andreu Bosch
Versión creada el 20/12/2021 23:16