Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Fase 3 de 3
Retorn 01/01/2022 - 28/02/2022
Fases del proceso

Cambios en "PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"}
  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,"}

Cuerpo

  • +["Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat."]
  • +["Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat."]
Supresiones
Adiciones
  • +["Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat."]
Supresiones
Adiciones
  • +["Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat."]
Autoría de la versión
Avatar: Andreu Bosch Andreu Bosch
Versión creada el 20/12/2021 23:23

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies