" class="part-icon-bars">

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Fase 3 de 3
Retorn 01/01/2022 - 28/02/2022
Fases del proceso

PDU I mobilitat 2: molts vials, dissenyats amb criteris de fa cent anys, rectes i amplis: prohibicions, radars de control, esquenes d’ase,

20/12/2021 23:23  
Elevacions del ferm de l’asfalt, aquests darrers a cops posen en perill fins i tot els mateixos vehicles, sobretot motos, i que perjudiquen mecànicament els amortidors de tots els vehicles, els imprudents i també els respectuosos. A Vilanova i la Geltrú han arribat a convertir una gran ronda (Ronda Ibèrica) de dos carrils per direcció en un vial més lent d’un sol carril i que ha de suportar les interrupcions de velocitat per l’aparcament en el carril inhabilitat.
Número de adhesiones0

Referencia: II-PROP-2021-12-83133
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/pdurevisiosolslitoralmalgratdemaralcanar/f/3286/proposals/83133/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/pdurevisiosolslitoralmalgratdemaralcanar/f/3286/proposals/83133/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0%)

No se han encontrado comentarios con votos