" class="part-icon-bars">

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Pla Director Urbanístic de revisió dels sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar

Phase 3 of 3
Retorn 01/01/2022 - 28/02/2022
Process phases

Changes at "PDU I mobilitat 3: En d’altres ciutats com Sabadell han optat per trencar les rectes d’alguns carrers amples amb aparcament alternatiu a banda i banda"

Title

  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 3: En d’altres ciutats com Sabadell han optat per trencar les rectes d’alguns carrers amples amb aparcament alternatiu a banda i banda"}
  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 3: En d’altres ciutats com Sabadell han optat per trencar les rectes d’alguns carrers amples amb aparcament alternatiu a banda i banda"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 3: En d’altres ciutats com Sabadell han optat per trencar les rectes d’alguns carrers amples amb aparcament alternatiu a banda i banda"}
Deletions
Additions
  • +{"ca"=>"PDU I mobilitat 3: En d’altres ciutats com Sabadell han optat per trencar les rectes d’alguns carrers amples amb aparcament alternatiu a banda i banda"}

Body

  • +["I a cops tot això no serveix a alguns temeraris de la velocitat imprudent que provoquen accidents que afecten sobretot l’element més feble: vianants, bicicletes, patinets, ...I tot això per no parlar de la contaminació acústica i atmosfèrica dins la ciutat: a més velocitat, mes contaminació de tot tipus.\nLa velocitat, si n’hi ha d’haver, millor deixar-la per a les autopistes i anar-la expulsant dels nostres entramats urbans. No calen grans avingudes rectes en sectors residencials."]
  • +["I a cops tot això no serveix a alguns temeraris de la velocitat imprudent que provoquen accidents que afecten sobretot l’element més feble: vianants, bicicletes, patinets, ...I tot això per no parlar de la contaminació acústica i atmosfèrica dins la ciutat: a més velocitat, mes contaminació de tot tipus.\nLa velocitat, si n’hi ha d’haver, millor deixar-la per a les autopistes i anar-la expulsant dels nostres entramats urbans. No calen grans avingudes rectes en sectors residencials."]
Deletions
Additions
  • +["I a cops tot això no serveix a alguns temeraris de la velocitat imprudent que provoquen accidents que afecten sobretot l’element més feble: vianants, bicicletes, patinets, ...I tot això per no parlar de la contaminació acústica i atmosfèrica dins la ciutat: a més velocitat, mes contaminació de tot tipus.\nLa velocitat, si n’hi ha d’haver, millor deixar-la per a les autopistes i anar-la expulsant dels nostres entramats urbans. No calen grans avingudes rectes en sectors residencials."]
Deletions
Additions
  • +["I a cops tot això no serveix a alguns temeraris de la velocitat imprudent que provoquen accidents que afecten sobretot l’element més feble: vianants, bicicletes, patinets, ...I tot això per no parlar de la contaminació acústica i atmosfèrica dins la ciutat: a més velocitat, mes contaminació de tot tipus.\nLa velocitat, si n’hi ha d’haver, millor deixar-la per a les autopistes i anar-la expulsant dels nostres entramats urbans. No calen grans avingudes rectes en sectors residencials."]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: Andreu Bosch Andreu Bosch
Version created at 20/12/2021 23:28