Pla d'Arxius i Gestió Documental de Catalunya 2019-2022
Procés Participatiu per pensar i compartir una visió de futur dels arxius i de la gestió documental
Propostes de l'AAC sobre el Pla d'Arxius - Un/a secretari/a = un/a arxiver/a
No hem de limitar poblacionalment el pla. Seguim insistint amb la idea d’un/a secretari/a = un/a arxiver/a. Els secretaris tenen la funció de la direcció d’arxius i registres, seria lògic que el pla s’empari en això per buscar l’equivalència i incloure per cada ajuntament amb secretari, un arxiver vinculat (ni que sigui parcialment, com en el cas dels secretaris).
Llistat d'adhesions
i 23 persones més
(veure més)
(veure menys)
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
No només incloure un arxiver vinculat a cada secretari en els ajuntaments. També a les universitats públiques i resta d'administracions públiques.
Carregant els comentaris ...