" class="part-icon-bars">

Penedès, plataforma logística?

11/10/2020 11:11  
Aquesta és la proposta del Pla? On és l'eix mediterrani de mercaderies? Fareu passar els trens de mercaderies per l'eix de rodalies? o confieu el transport logístic tot als camions? Quina política, en vers el transport de mercaderies Euro-asiàtic, té el Departament? Preocupa participar en un debat on se'ns amaga informació. Ens agradaria una explicació més detallada sobre el sistema ferroviari.

Referència: II-PROP-2020-09-79368
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ptppenedes/f/2902/proposals/79368/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ptppenedes/f/2902/proposals/79368/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

1 a favor (25.0%)

A favor  Si, 100 trens de mercaderies al dia per la linea de Rodalies, sembla incompatible amb millorar el servei deficient que tenim, i si elplacontempla que n'hi hauràn tants, vol dir que apostem per seguir amb la riuada de camions insostenibleque tenim ara, i apostem per fer zones de descans, plataformes logisticques i 4rt cinturons. Tot aixó es molt incoherent.

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Conversa amb SBB

100 trens? Esteu dient que passin entre 60.000 i 200.000 tones al dia per ferrocarril. Ja estaria bé tanta mercaderia transportada d'una manera molt més sostenible. I fins que arribem, i ens anem adaptant progressivament, la capacitat actual de la línia permet assumir el del transport ferroviari de mercaderies. La terminal prevista al Logis Penedès, permetrà atraure empreses amb càrrega (i treball), augmentar la quota ferroviària en el transport i regular aquest tràfic

Logística, no gràcies!

Carregant els comentaris ...