" class="part-icon-bars">

Elaboració de la Llei de prevenció, gestió i resolució de conflictes

Consulta pública prèvia de l'Avantprojecte de llei de prevenció, gestió i resolució de conflictes

Fase 2 de 2
Retorn 09/11/2023 - 31/12/2024
Fases del proceso

Cambios en "Propostes per la consulta"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Propostes per la consulta"}
  • +{"ca"=>"Propostes per la consulta"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Propostes per la consulta"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Propostes per la consulta"}

Cuerpo

  • +["

    Implementar i potenciar un projecte de comunicació (tant administració pública-organisme de consum - empreses) cap a la ciutadania, on s'informi de la col·laboració existent mitjançant la mediació, la conciliació, l’assessorament…etc.

    També caldria potenciar la relació de confiança entitat-ciutadania, mitjançant la comunicació \"empresa compromesa\" en la mediació/conciliació de controvèrsies. En definitiva, oferir una imatge de empresa dialogant, justa i compromesa amb resolució de conflictes.

    "]
  • +["<p>Implementar i potenciar un projecte de comunicació (tant administració pública-organisme de consum - empreses) cap a la ciutadania, on s'informi de la col·laboració existent mitjançant la mediació, la conciliació, l’assessorament…etc.</p><p>També caldria potenciar la relació de confiança entitat-ciutadania, mitjançant la comunicació \"empresa compromesa\" en la mediació/conciliació de controvèrsies. En definitiva, oferir una imatge de empresa dialogant, justa i compromesa amb resolució de conflictes.</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Implementar i potenciar un projecte de comunicació (tant administració pública-organisme de consum - empreses) cap a la ciutadania, on s'informi de la col·laboració existent mitjançant la mediació, la conciliació, l’assessorament…etc.

    També caldria potenciar la relació de confiança entitat-ciutadania, mitjançant la comunicació \"empresa compromesa\" en la mediació/conciliació de controvèrsies. En definitiva, oferir una imatge de empresa dialogant, justa i compromesa amb resolució de conflictes.

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Implementar i potenciar un projecte de comunicació (tant administració pública-organisme de consum - empreses) cap a la ciutadania, on s'informi de la col·laboració existent mitjançant la mediació, la conciliació, l’assessorament…etc.</p><p>També caldria potenciar la relació de confiança entitat-ciutadania, mitjançant la comunicació \"empresa compromesa\" en la mediació/conciliació de controvèrsies. En definitiva, oferir una imatge de empresa dialogant, justa i compromesa amb resolució de conflictes.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Pau Picó Pau Picó
Versión creada el 13/09/2023 10:59