Saltar al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Ayuda

Son debates estructurados en torno a políticas públicas para incorporar las voces de la ciudadanía en las decisiones del Gobierno.

Puedes hacer tus aportaciones en línea, asistir a sesiones presenciales o consultar las aportaciones de otros participantes.

Modificació de la normativa reglamentària en matèria de selecció de personal de l’Administració de la Generalitat de Catalunya

Consulta Pública prèvia a l’elaboració del Decret de modificació del Decret 28/1986, de 30 de gener, del Reglament de selecció de personal de l'Administració de la Generalitat de Catalunya; i del Decret 66/1999, de 9 de març, sobre l'accés a la funció pública de les persones amb discapacitat i dels equips de valoració multiprofessional.

Acerca de este proceso

L’objectiu és adaptar i actualitzar el model de selecció de l’Administració de la Generalitat de Catalunya amb la introducció de mesures que permetin la simplificació i l’agilització de la gestió dels processos de selecció, i, d’altra banda, l’establiment de mesures tendents a la professionalització dels tribunals qualificadors de les proves selectives, mitjançant la creació d’un òrgan permanent de selecció.


Referencia: II-PART-2024-11-722

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir