Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Documentació

Aquí trobareu tota la documentació de les trobades dels grups de treball i les jornades participatives.

Fase 1. Grups de Treball

Llegeix els reptes que han servit de punt de partida a Vins Vinents. CONSULTA

Resums de les sessions de treball de cada grup:

GRUP I - ORGANITZACIÓ DEL SECTOR

DAFO GRUP I - ORGANITZACIÓ DEL SECTOR

GRUP II - ECONOMIA I MERCAT

GRUP III - RECERCA, DESENVOLUPAMENT I TRANSFERÈNCIA DE TECNOLOGIA

GRUP IV - COMUNICACIÓ I CULTURA DEL VI


Fase 2. Jornades Obertes

GRUP I - ORGANITZACIÓ DEL SECTOR

Presentacions dels ponents:

"Experiències del Rosselló i França" de Fabrice Rieu

"Estudio del caso Rioja" d'Emilio Barco

"Il sistema Prosecco: prodotti, imprese, governance" d'Eugenio Pomarici

"Organización del sector" de Jesus Mora 


JORNADES ESPECIALS VIRTUALS

Capitalització de l’R+D. Jornada de treball Grup III. Recerca


Programa

Ponència d'Eloi Montcada, Clúster Manager d'INNOVI

Vídeo de la jornada.

Comunicació i Màrqueting del vi en temps de COVID. Jornada de treball Grup IV. Comunicació i Cultura del vi


Programa


"Baròmetre del vi català a Instagram" a càrrec del David Jobé i Judith Cortina de Enoturista.cat

"Màrqueting i vi", a càrrec de Glòria Vallès  professora a EAE Business School i Ostelea.

"Màrqueting digital i vi", a càrrec de Patricia de Golferichs, directora de l'Agència Vilateral.

Vídeo de la jornada

Fase 3. Propostes d'accions dels Grups de Treball


Resum i propostes del Grup III Recerca, desenvolupament i transferència de tecnologia.



Confirm

Please log in

The password is too short.

Share