" class="part-icon-bars">

Elaboració de l'Agenda urbana de Catalunya

#agendaurbanacat Procés participatiu per identificar els reptes i oportunitats a les nostres ciutats

Fase 4 de 4
Resultats de la participació 14/10/2019 - 31/10/2019
Fases del procés

Canvis a "Sessió de treball 3: mobilitat urbana"

Mode de vista de comparació:

Descripció (Català)

  • -

    Com s’estructura la jornada?

    Constarà de tres panells d’experts (60 minuts) seguits per un debat entre els asistents (90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.

    De què parlarem?

    Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de:

    • Transport públic
    • Mobilitat tova
    • Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma
    • Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils
    • Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.

    Cada panell tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:

    Panell 1: connectivitat urbana, 9.

    Panell: 2: qualitat de l'aire, 12 h.

    Panell 3: models productius, 16 h.

  • +

    Com s’estructura la jornada?

    Constarà de tres panells d’experts (60 minuts) seguits per un debat entre els asistents (90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.

    De què parlarem?

    Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de:

    • Transport públic
    • Mobilitat tova
    • Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma
    • Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils
    • Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.

    Cada panell tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:

    Panell 1: connectivitat urbana, 9 h.

    Panell: 2: qualitat de l'aire, 12 h.

    Panell 3: models productius, 16 h.

  • -<p><strong>Com s’estructura la jornada?</strong></p><p>Constarà de tres&nbsp;<strong>panells d’experts</strong>&nbsp;(60 minuts) seguits per un&nbsp;<strong>debat entre els asistents</strong>&nbsp;(90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.</p><p><strong>De què parlarem?</strong></p><p>Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de: </p><ul><li>Transport públic</li><li>Mobilitat tova </li><li>Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma</li><li>Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils</li><li>Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.</li></ul><p>Cada panell tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:</p><p><strong>Panell 1: connectivitat urbana, 9.</strong></p><p><strong>Panell: 2: qualitat de l'aire, 12 h.</strong></p><p><strong>Panell 3: models productius, 16 h.</strong></p>
  • +<p><strong>Com s’estructura la jornada?</strong></p><p>Constarà de tres&nbsp;<strong>panells d’experts</strong>&nbsp;(60 minuts) seguits per un&nbsp;<strong>debat entre els asistents</strong>&nbsp;(90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.</p><p><strong>De què parlarem?</strong></p><p>Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de: </p><ul><li>Transport públic</li><li>Mobilitat tova </li><li>Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma</li><li>Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils</li><li>Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.</li></ul><p>Cada panell tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:</p><p><strong>Panell 1: connectivitat urbana, 9 h.</strong></p><p><strong>Panell: 2: qualitat de l'aire, 12 h.</strong></p><p><strong>Panell 3: models productius, 16 h.</strong></p>
Esborrats
  • -

    Com s’estructura la jornada?

    Constarà de tres panells d’experts (60 minuts) seguits per un debat entre els asistents (90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.

    De què parlarem?

    Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de:

    • Transport públic
    • Mobilitat tova
    • Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma
    • Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils
    • Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.

    Cada panell tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:

    Panell 1: connectivitat urbana, 9.

    Panell: 2: qualitat de l'aire, 12 h.

    Panell 3: models productius, 16 h.

  • Mobilitat tova
  • Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma
  • Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils
  • Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.

Cada panell tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:

Panell 1: connectivitat urbana, 9 h.

Panell: 2: qualitat de l'aire, 12 h.

Panell 3: models productius, 16 h.

Addicions
  • Mobilitat tova
  • Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma
  • Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils
  • Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.

Cada panell tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:

Panell 1: connectivitat urbana, 9.

Panell: 2: qualitat de l'aire, 12 h.

Panell 3: models productius, 16 h.

  • +

    Com s’estructura la jornada?

    Constarà de tres panells d’experts (60 minuts) seguits per un debat entre els asistents (90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.

    De què parlarem?

    Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de:

    • Transport públic
    • Mobilitat tova
    • Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma
    • Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils
    • Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.

    Cada panell tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:

    Panell 1: connectivitat urbana, 9 h.

    Panell: 2: qualitat de l'aire, 12 h.

    Panell 3: models productius, 16 h.

  • Esborrats
    • -<p><strong>Com s’estructura la jornada?</strong></p><p>Constarà de tres&nbsp;<strong>panells d’experts</strong>&nbsp;(60 minuts) seguits per un&nbsp;<strong>debat entre els asistents</strong>&nbsp;(90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.</p><p><strong>De què parlarem?</strong></p><p>Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de: </p><ul><li>Transport públic</li><li>Mobilitat tova </li><li>Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma</li><li>Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils</li><li>Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.</li></ul><p>Cada panell tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:</p><p><strong>Panell 1: connectivitat urbana, 9.</strong></p><p><strong>Panell: 2: qualitat de l'aire, 12 h.</strong></p><p><strong>Panell 3: models productius, 16 h.</strong></p>
    Addicions
    • +<p><strong>Com s’estructura la jornada?</strong></p><p>Constarà de tres&nbsp;<strong>panells d’experts</strong>&nbsp;(60 minuts) seguits per un&nbsp;<strong>debat entre els asistents</strong>&nbsp;(90 minuts) d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.</p><p><strong>De què parlarem?</strong></p><p>Debatrem a l’entorn dels fluxos de persones i béns en els nostres hàbitats urbans a través de: </p><ul><li>Transport públic</li><li>Mobilitat tova </li><li>Noves formes de mobilitat elèctrica i autónoma</li><li>Efectes nocius en la qualitat de l’aire de la congestió de vehicles privats basats en la combustió de recursos fòssils</li><li>Aparició de nous models productius (economies col·laboratives, e-commerce, etc.) que projecten un evident impacte en la mobilitat urbana.</li></ul><p>Cada panell tractarà els principals obstacles, reptes i oportunitats en la consecució dels següents objectius:</p><p><strong>Panell 1: connectivitat urbana, 9 h.</strong></p><p><strong>Panell: 2: qualitat de l'aire, 12 h.</strong></p><p><strong>Panell 3: models productius, 16 h.</strong></p>
    Número de versió 12 de 47 Mostra totes les versions Tornar a la trobada
    Autoria de la versió
    Avatar: Flavia Galmarini Flavia Galmarini
    Versió creada el 08/05/2019 08:50