Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu sobre l'avantprojecte de Llei de transició energètica

Llei de bases de la transició energètica de Catalunya i transformació de l’Institut Català d’Energia en l'Agència Catalana d’Energia

Fase 3 de 3
Anàlisi de propostes i retorn 01/02/2023 - 14/04/2023
Fases del procés

Comunitats energetiques locals

31/01/2023 20:27  
Acceptada

L’administració hauria de potenciar la constitució de Comunitats Energètiques Locals i aprofitar qualsevol iniciativa ciutadana que vagi en la línia del foment de l’ús de les energies renovables, facilitant l’ús d’espais i recursos públics i de proximitat

Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:

S'incorporarà una frase a l'article 7 que reculli la voluntat de facilitar espais i recursos públics per generar energia i compartir-la amb els edificis de proximitat, sempre que sigui compatible amb els usos d'aquests espais. També s'incorporarà a l'article 11, apartat 4.

Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2023-01-86585
Versió 2 (de 2) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/LTE/f/3647/proposals/86585/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/LTE/f/3647/proposals/86585/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes