Decideix el futur de l’Alimentació a Catalunya
#ConsellCatalàAlimentació Definició de l'Estratègia Alimentària de Catalunya
C2_026_Promoure la relació entre persones venedores i consumidores, més enllà de la transacció econòmica
Acceptades
Valoritzar el rapport cultural entre persones venedores i compradores (una de les diferencies entre comprar de proximitat i les gran superficies), i promoure també l'intercanvi de productes i saberes (entre les persones productores, venedores i compradores)
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Proposta nova, recollida i incorporada al PEAC.
22 Transmetre i visibilitzar entre tota la ciutadania la realitat rural i marítima del territori català
Trobades relacionades:
Sessió de debat Eix 2: un sistema propi i arrelat al territori
17 Juny 2020
20:00 - 22:00
Sessió en línia per debatre sobre la la contribució del sistema alimentari a la cohesió territorial i l’arrelament de la població a les zones rurals, i a la necessitat de reforçar l’autoestima alimentària de Catalunya.
Es debatrà sobre les línies estratègiques que s'hagin prioritzat en les respostes als qüestionaris. Es partirà del treball realitzat en els últims mesos pels grups d'experts i grups tècnics del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació relacionat amb aquestes línies estratègiques. El treball deliberatiu entre les persones assistents permetrà contrastar i enriquir aquestes propostes d'iniciatives, i elaborar de noves, que es puguin incorporar a l'estratègia alimentària que està en procés de redacció.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...