Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Formació a les escoles entorn al relat dels aliments (origen, esforç, estacionalitat, cuina, etc.) i dels valors del la producciò local (tota la cadena) sobretot a bachillerat, al moment de decidir el tipus de vida futura
Sessió en línia per debatre sobre la la contribució del sistema alimentari a la cohesió territorial i l’arrelament de la població a les zones rurals, i a la necessitat de reforçar l’autoestima alimentària de Catalunya.
Es debatrà sobre les línies estratègiques que s'hagin prioritzat en les respostes als qüestionaris. Es partirà del treball realitzat en els últims mesos pels grups d'experts i grups tècnics del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació relacionat amb aquestes línies estratègiques. El treball deliberatiu entre les persones assistents permetrà contrastar i enriquir aquestes propostes d'iniciatives, i elaborar de noves, que es puguin incorporar a l'estratègia alimentària que està en procés de redacció.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Formació a les escoles entorn al relat dels aliments (origen, esforç, estacionalitat, cuina, etc.) i dels valors del la producciò local (tota la cadena) sobretot a bachillerat, al moment de decidir el tipus de vida futura"},"title":{"ca":"C2_028_Formació a les escoles, especialment a batxillerat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...