Decideix el futur de l’Alimentació a Catalunya
#ConsellCatalàAlimentació Definició de l'Estratègia Alimentària de Catalunya
C2_037_Campanyes massives de sensibilització i informació a consumidors/es
Acceptades
Organitzar campanyes massives publicitàries/TV per sensibilitzar els consumidors sobre la importància de la compra de proximitat i informar sobre les diferències entre Km0, local, de proximitat, ecològic, biològic, sostenible, comerç just, etc. Difondre la petjada ecològica de quan comprem producte de proximitat vs de fora, i ecològica vs convencional. Apostar per un canvi de "menjar més" per un "menjar millor"
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Proposta ja contemplada en els primers documents de treball del PEAC.
31 Informar i sensibilitzar a la població de l’impacte que tenen les seves decisions de consum
Trobades relacionades:
Sessió de debat Eix 2: un sistema propi i arrelat al territori
17 Juny 2020
20:00 - 22:00
Sessió en línia per debatre sobre la la contribució del sistema alimentari a la cohesió territorial i l’arrelament de la població a les zones rurals, i a la necessitat de reforçar l’autoestima alimentària de Catalunya.
Es debatrà sobre les línies estratègiques que s'hagin prioritzat en les respostes als qüestionaris. Es partirà del treball realitzat en els últims mesos pels grups d'experts i grups tècnics del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació relacionat amb aquestes línies estratègiques. El treball deliberatiu entre les persones assistents permetrà contrastar i enriquir aquestes propostes d'iniciatives, i elaborar de noves, que es puguin incorporar a l'estratègia alimentària que està en procés de redacció.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...