Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Organitzar campanyes massives publicitàries/TV per sensibilitzar els consumidors sobre la importància de la compra de proximitat i informar sobre les diferències entre Km0, local, de proximitat, ecològic, biològic, sostenible, comerç just, etc. Difondre la petjada ecològica de quan comprem producte de proximitat vs de fora, i ecològica vs convencional. Apostar per un canvi de "menjar més" per un "menjar millor"
Sessió en línia per debatre sobre la la contribució del sistema alimentari a la cohesió territorial i l’arrelament de la població a les zones rurals, i a la necessitat de reforçar l’autoestima alimentària de Catalunya.
Es debatrà sobre les línies estratègiques que s'hagin prioritzat en les respostes als qüestionaris. Es partirà del treball realitzat en els últims mesos pels grups d'experts i grups tècnics del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació relacionat amb aquestes línies estratègiques. El treball deliberatiu entre les persones assistents permetrà contrastar i enriquir aquestes propostes d'iniciatives, i elaborar de noves, que es puguin incorporar a l'estratègia alimentària que està en procés de redacció.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Organitzar campanyes massives publicitàries/TV per sensibilitzar els consumidors sobre la importància de la compra de proximitat i informar sobre les diferències entre Km0, local, de proximitat, ecològic, biològic, sostenible, comerç just, etc. Difondre la petjada ecològica de quan comprem producte de proximitat vs de fora, i ecològica vs convencional. Apostar per un canvi de \"menjar més\" per un \"menjar millor\""},"title":{"ca":"C2_037_Campanyes massives de sensibilització i informació a consumidors/es"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...