Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Creació de campanyes als mitjans de comunicació públics (tv i radio) per conscienciar sobre la necessitat de consumir producte de temporada i proximitat
Comarques del Barcelonès, l'Alt Penedès, el Baix Llobregat, el Vallès Occidental, el Vallès OrientalL'objectiu de la sessió és debatre sobre les necessitats específiqes dels territors costaners i prioritzar les propostes del Pla Estratègic de l'Alimentació que tenen més impacte en aquest territori a partir dels 4 eixos de treball:
• Un sistema sostenible, transformador i basat en la bioeconomia circular
• Un sistema propi i arrelat al territori
• Un sistema just, equitatiu i cohesionat
• Un sistema saludable i de confiança
Es tracta d'una sessió de debat en línia en la qual definirem estratègies i actuacions concretes per assolir els objectius del Pla Estratègic de l'Alimentació a partir de les oporunitats i necessitats de les comarques del Barcelonès, l'Alt Penedès, el Baix Llobregat, el Vallès Occidental, el Vallès Oriental
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"<p>Creació de campanyes als mitjans de comunicació públics (tv i radio) per conscienciar sobre la necessitat de consumir producte de temporada i proximitat</p>"},"title":{"ca":"ST04_Campanyes per consumir producte de temporada i proximitat"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...