" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

Regular personal siei

16/01/2023 14:21  

Regular que l’orientador educatiu assignat a SIEI pugui atendre a tot l’alumnat i no només a l'alumnat SIEI. 

Llistat d'adhesions

i 1 persona més (veure més) (veure menys)

Referència: II-PROP-2023-01-86488
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86488/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86488/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

1 a favor (50.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Tot el que cites no és bo per a tothom. En autisme per exemple el treball cooperatiu sense estructura, suport visual i suport en les habilitats socials ratlla el maltractament, afavoreix situacions d'assetjament amb les conseqüències tant greus q té. Provoca crisis neurològiques, els obliga a estar en ambients sensorialment insuportables, i biològicament la reacció interna del seu cos és comparable a la que es pateix quan et torturen.
Estic d'acord parcialment. Compte que no tot és bo per a tothom i sense adaptacions podem fer més mal que bé.
Cal remarcar que el personal de siei no tenen formació en integració sensorial, sovint no coneixen i minimitzen les dificultats sensorials que pateixen les persones autistes

Carregant els comentaris ...