Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

La figura del Coordinador/a de l'orientació

19/01/2023 18:22  

La incorporació d'aquest rol és clau i essencial pel bon funcionament de l’orientació, ja que la coordinació estratègica de l’orientació ha de contemplar i gestionar quin paper han de tenir i com han d’interactuar els diferents agents interns (professorat, famílies) i externs (administració local, entitats socials, entitats d'educació postobligatòria i teixits professionals en l'àmbit local) implicats en el procés orientador.

Llistat d'adhesions

Número d'adhesions3

Referència: II-PROP-2023-01-86515
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86515/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86515/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

1 a favor (100.0%)

member-avatar Hannes

A favor  El document annex (enllaç) de la consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret d’orientació educativa constata que el marc regulador existent “no desplega com es concreta ni les funcions i les activitats que cal desenvolupar”. Compartim aquest diagnòstic i proposem la creació d’un nou rol professional de coordinació estratègica de l’orientació en els centres educatius. Aquest rol és clau i essencial pel bon funcionament de l’orientació, ja que la coordinació estratègica de l’orientació ha de contemplar i gestionar quin paper han de tenir i com han d’interactuar els diferents agents interns (professorat, famílies) i externs (administració local, entitats socials, entitats d'educació postobligatòria i teixits professionals en l'àmbit local) implicats en el procés orientador.

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

La persona que assumeixi aquest nou rol hauria de reunir les següents característiques:

Ser professor d’estructura de centre.


Tenir les competències professionals i el temps necessari per poder dur a terme les seves noves funcions.


Tenir o desenvolupar coneixements i habilitats en planificació estratègica, gestió del canvi, gestió i motivació d'equips, accés a contextos laborals, captació i/o col·laboració amb empreses i altres agents d’àmbit professional, sistemes de seguiment i avaluació, processos de gestió de millora contínua, entre altres.


Ser capaç de crear una cultura de col·laboració en matèria d'orientació juntament amb l'equip directiu.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes