Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

La figura del Coordinador/a de l'orientació

19/01/2023 18:22  

La incorporació d'aquest rol és clau i essencial pel bon funcionament de l’orientació, ja que la coordinació estratègica de l’orientació ha de contemplar i gestionar quin paper han de tenir i com han d’interactuar els diferents agents interns (professorat, famílies) i externs (administració local, entitats socials, entitats d'educació postobligatòria i teixits professionals en l'àmbit local) implicats en el procés orientador.

Llistat d'adhesions

Número d'adhesions3

Referència: II-PROP-2023-01-86515
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86515/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86515/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

1 a favor (100.0%)

member-avatar Hannes

A favor  El document annex (enllaç) de la consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret d’orientació educativa constata que el marc regulador existent “no desplega com es concreta ni les funcions i les activitats que cal desenvolupar”. Compartim aquest diagnòstic i proposem la creació d’un nou rol professional de coordinació estratègica de l’orientació en els centres educatius. Aquest rol és clau i essencial pel bon funcionament de l’orientació, ja que la coordinació estratègica de l’orientació ha de contemplar i gestionar quin paper han de tenir i com han d’interactuar els diferents agents interns (professorat, famílies) i externs (administració local, entitats socials, entitats d'educació postobligatòria i teixits professionals en l'àmbit local) implicats en el procés orientador.

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes