" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del procés

Canvis a "Centre de promoció de la cultura, llengua i productes tradicionals catalans a Cluj-Napoca, Transsilvània."

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Centre de promoció de la cultura, llengua i productes tradicionals catalans a Cluj-Napoca, Transsilvània."}
  • +{"ca"=>"Centre de promoció de la cultura, llengua i productes tradicionals catalans a Cluj-Napoca, Transsilvània."}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Centre de promoció de la cultura, llengua i productes tradicionals catalans a Cluj-Napoca, Transsilvània."}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Centre de promoció de la cultura, llengua i productes tradicionals catalans a Cluj-Napoca, Transsilvània."}

Cos

  • +["

    A Romania la gran majoria de la població pensa que el català és un dialecte del castellà. Al mateix la cultura catalana està reduïda al futbol de Barcelona. Per tant, cal un Centre de promoció de la cultura, llengua i productes tradicionals catalans a Cluj-Napoca, Transsilvània.
    Per què Cluj-Napoca? És la capital de Transsilvània, la segona ciutat de Romania, la gran ciutat que junta Hongria i Romania. Doncs, la informació arriba al mateix a romanesos i hongaresos.
    Sostenibilitat: al centre es podran vendre productes de Catalunya, rebre subvencions de la Generalitat per activitats culturals, fer publicitat turística i el més important, donar a conèixer el català.

    "]
  • +["<p>A Romania la gran majoria de la població pensa que el català és un dialecte del castellà. Al mateix la cultura catalana està reduïda al futbol de Barcelona. Per tant, cal un Centre de promoció de la cultura, llengua i productes tradicionals catalans a Cluj-Napoca, Transsilvània.<br>Per què Cluj-Napoca? És la capital de Transsilvània, la segona ciutat de Romania, la gran ciutat que junta Hongria i Romania. Doncs, la informació arriba al mateix a romanesos i hongaresos.<br>Sostenibilitat: al centre es podran vendre productes de Catalunya, rebre subvencions de la Generalitat per activitats culturals, fer publicitat turística i el més important, donar a conèixer el català.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    A Romania la gran majoria de la població pensa que el català és un dialecte del castellà. Al mateix la cultura catalana està reduïda al futbol de Barcelona. Per tant, cal un Centre de promoció de la cultura, llengua i productes tradicionals catalans a Cluj-Napoca, Transsilvània.
    Per què Cluj-Napoca? És la capital de Transsilvània, la segona ciutat de Romania, la gran ciutat que junta Hongria i Romania. Doncs, la informació arriba al mateix a romanesos i hongaresos.
    Sostenibilitat: al centre es podran vendre productes de Catalunya, rebre subvencions de la Generalitat per activitats culturals, fer publicitat turística i el més important, donar a conèixer el català.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>A Romania la gran majoria de la població pensa que el català és un dialecte del castellà. Al mateix la cultura catalana està reduïda al futbol de Barcelona. Per tant, cal un Centre de promoció de la cultura, llengua i productes tradicionals catalans a Cluj-Napoca, Transsilvània.<br>Per què Cluj-Napoca? És la capital de Transsilvània, la segona ciutat de Romania, la gran ciutat que junta Hongria i Romania. Doncs, la informació arriba al mateix a romanesos i hongaresos.<br>Sostenibilitat: al centre es podran vendre productes de Catalunya, rebre subvencions de la Generalitat per activitats culturals, fer publicitat turística i el més important, donar a conèixer el català.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Bojor Florin Ioan Bojor Florin Ioan
Versió creada el 22/05/2022 18:52