Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pacte Nacional per la Llengua. Procés participatiu

Reconsiderarem pressupòsits, revisarem polítiques, renovarem compromisos i preveurem línies d’actuació per al futur per convertir la llengua en un punt de trobada i en una eina de cohesió social

Fase 3 de 3
Retorn 01/10/2022 - 03/10/2022
Fases del procés

Canvis a "(Sessió de proximitat 990380) Llengua i Cultura. Reptes i Mesures"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"(Sessió de proximitat 990380) Llengua i Cultura. Reptes i Mesures"}
  • +{"ca"=>"(Sessió de proximitat 990380) Llengua i Cultura. Reptes i Mesures"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"(Sessió de proximitat 990380) Llengua i Cultura. Reptes i Mesures"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"(Sessió de proximitat 990380) Llengua i Cultura. Reptes i Mesures"}

Cos

  • +["

    AUTORIA: Ateneu Barcelonès

    CONTINGUT:

    1. Món editorial

    1.1. Potenciar l'edició de còmics en català, associats a videojocs o no, per a totes les edats (no només per a infants i joves)

    1.2. Subvencionar l'edició de manuals universitaris en català en col·laboració estreta amb les universitats i les editorials que ja editen aquests manuals.

    2. Videojocs

    2.1. Afegir la llengua catalana als vídeojocs que editen les plataformes

    2.2. Subvencionar selectivament i amb transparència la indústria videogràfica catalana

    3. Teatre:

    3.1. Impulsar la creació d'una Companyia de Teatre Català de la Comèdia i una Companyia Nacional de Teatre Clàssic que serien una base formativa i professional d'aquest sector.

    3.2. Editar sistemàticament totes les obres que s'exhibeixen a Catalunya en col·leccions populars

    3.3. Potenciar una xarxa público privada de teatres que permeti una programació que arribi a un públic més ampli a tot l'àmbit lingüístic (Països Catalans).

    3.4. Crear una associació d'espectadors de teatre que potenciï la creació i el consum de teatre en català

    4. Cinema a les sales

    4.1.Traspassar totes les competències relatives al cinema (creació, producció, exhibició i consum) a la Generalitat de Catalunya i a partir d'aquí, impulsar una indústria catalana de cinema.

    4.2. Fer un seguiment estret de la Llei de l'Audiovisual que permeti invertir en indústria cinematogràfica i ampliar qualitativament i quantitativa el teixit productiu

    "]
  • +["<p>AUTORIA: Ateneu Barcelonès</p><p>CONTINGUT:</p><p>1. Món editorial</p><p>1.1. Potenciar l'edició de còmics en català, associats a videojocs o no, per a totes les edats (no només per a infants i joves)</p><p>1.2. Subvencionar l'edició de manuals universitaris en català en col·laboració estreta amb les universitats i les editorials que ja editen aquests manuals.</p><p>2. Videojocs</p><p>2.1. Afegir la llengua catalana als vídeojocs que editen les plataformes</p><p>2.2. Subvencionar selectivament i amb transparència la indústria videogràfica catalana</p><p>3. Teatre:</p><p>3.1. Impulsar la creació d'una Companyia de Teatre Català de la Comèdia i una Companyia Nacional de Teatre Clàssic que serien una base formativa i professional d'aquest sector.</p><p>3.2. Editar sistemàticament totes les obres que s'exhibeixen a Catalunya en col·leccions populars</p><p>3.3. Potenciar una xarxa público privada de teatres que permeti una programació que arribi a un públic més ampli a tot l'àmbit lingüístic (Països Catalans).</p><p>3.4. Crear una associació d'espectadors de teatre que potenciï la creació i el consum de teatre en català</p><p>4. Cinema a les sales</p><p>4.1.Traspassar totes les competències relatives al cinema (creació, producció, exhibició i consum) a la Generalitat de Catalunya i a partir d'aquí, impulsar una indústria catalana de cinema.</p><p>4.2. Fer un seguiment estret de la Llei de l'Audiovisual que permeti invertir en indústria cinematogràfica i ampliar qualitativament i quantitativa el teixit productiu</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    AUTORIA: Ateneu Barcelonès

    CONTINGUT:

    1. Món editorial

    1.1. Potenciar l'edició de còmics en català, associats a videojocs o no, per a totes les edats (no només per a infants i joves)

    1.2. Subvencionar l'edició de manuals universitaris en català en col·laboració estreta amb les universitats i les editorials que ja editen aquests manuals.

    2. Videojocs

    2.1. Afegir la llengua catalana als vídeojocs que editen les plataformes

    2.2. Subvencionar selectivament i amb transparència la indústria videogràfica catalana

    3. Teatre:

    3.1. Impulsar la creació d'una Companyia de Teatre Català de la Comèdia i una Companyia Nacional de Teatre Clàssic que serien una base formativa i professional d'aquest sector.

    3.2. Editar sistemàticament totes les obres que s'exhibeixen a Catalunya en col·leccions populars

    3.3. Potenciar una xarxa público privada de teatres que permeti una programació que arribi a un públic més ampli a tot l'àmbit lingüístic (Països Catalans).

    3.4. Crear una associació d'espectadors de teatre que potenciï la creació i el consum de teatre en català

    4. Cinema a les sales

    4.1.Traspassar totes les competències relatives al cinema (creació, producció, exhibició i consum) a la Generalitat de Catalunya i a partir d'aquí, impulsar una indústria catalana de cinema.

    4.2. Fer un seguiment estret de la Llei de l'Audiovisual que permeti invertir en indústria cinematogràfica i ampliar qualitativament i quantitativa el teixit productiu

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>AUTORIA: Ateneu Barcelonès</p><p>CONTINGUT:</p><p>1. Món editorial</p><p>1.1. Potenciar l'edició de còmics en català, associats a videojocs o no, per a totes les edats (no només per a infants i joves)</p><p>1.2. Subvencionar l'edició de manuals universitaris en català en col·laboració estreta amb les universitats i les editorials que ja editen aquests manuals.</p><p>2. Videojocs</p><p>2.1. Afegir la llengua catalana als vídeojocs que editen les plataformes</p><p>2.2. Subvencionar selectivament i amb transparència la indústria videogràfica catalana</p><p>3. Teatre:</p><p>3.1. Impulsar la creació d'una Companyia de Teatre Català de la Comèdia i una Companyia Nacional de Teatre Clàssic que serien una base formativa i professional d'aquest sector.</p><p>3.2. Editar sistemàticament totes les obres que s'exhibeixen a Catalunya en col·leccions populars</p><p>3.3. Potenciar una xarxa público privada de teatres que permeti una programació que arribi a un públic més ampli a tot l'àmbit lingüístic (Països Catalans).</p><p>3.4. Crear una associació d'espectadors de teatre que potenciï la creació i el consum de teatre en català</p><p>4. Cinema a les sales</p><p>4.1.Traspassar totes les competències relatives al cinema (creació, producció, exhibició i consum) a la Generalitat de Catalunya i a partir d'aquí, impulsar una indústria catalana de cinema.</p><p>4.2. Fer un seguiment estret de la Llei de l'Audiovisual que permeti invertir en indústria cinematogràfica i ampliar qualitativament i quantitativa el teixit productiu</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: Suport a la dinamització Suport a la dinamització
Versió creada el 26/05/2022 08:53

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes