" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del proceso

Cambios en "Transport de mercaderies"

Comparar el modo de visualización:

Cuerpo

  • -["

    Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb uan xarxa de trens que rebin els containers a les estacions principals com a únic mitjà de distàncies sobre les 100 kms. Llavors totes les distàncies curtes 0-100 kms, si permetre-les amb camió fins al destí. Això voldria dir un estalvi de combustible, temps i desgast de vehicles enorme i minvaria considerablement el CO2 i el tràfic en les carreteres.

    "]
  • +["

    Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens que rebin els containers a les estacions principals com a únic mitjà de distàncies per sobre els 100 kms. Llavors totes les distàncies curtes 0-100 kms, si permetre-les amb camió fins al destí. Això voldria dir un estalvi de combustible, temps i desgast de vehicles enorme i minvaria considerablement el CO2 i el tràfic en les carreteres.

    "]
  • -["<p>Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb uan xarxa de trens que rebin els containers a les estacions principals com a únic mitjà de distàncies sobre les 100 kms. Llavors totes les distàncies curtes 0-100 kms, si permetre-les amb camió fins al destí. Això voldria dir un estalvi de combustible, temps i desgast de vehicles enorme i minvaria considerablement el CO2 i el tràfic en les carreteres.</p>"]
  • +["<p>Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens que rebin els containers a les estacions principals com a únic mitjà de distàncies per sobre els 100 kms. Llavors totes les distàncies curtes 0-100 kms, si permetre-les amb camió fins al destí. Això voldria dir un estalvi de combustible, temps i desgast de vehicles enorme i minvaria considerablement el CO2 i el tràfic en les carreteres.</p>"]
Supresiones
  • -["

    Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb uan xarxa de trens que rebin els containers a les estacions principals com a únic mitjà de distàncies sobre les 100 kms. Llavors totes les distàncies curtes 0-100 kms, si permetre-les amb camió fins al destí. Això voldria dir un estalvi de combustible, temps i desgast de vehicles enorme i minvaria considerablement el CO2 i el tràfic en les carreteres.

    "]
Adiciones
  • +["

    Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens que rebin els containers a les estacions principals com a únic mitjà de distàncies per sobre els 100 kms. Llavors totes les distàncies curtes 0-100 kms, si permetre-les amb camió fins al destí. Això voldria dir un estalvi de combustible, temps i desgast de vehicles enorme i minvaria considerablement el CO2 i el tràfic en les carreteres.

    "]
Supresiones
  • -["<p>Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb uan xarxa de trens que rebin els containers a les estacions principals com a únic mitjà de distàncies sobre les 100 kms. Llavors totes les distàncies curtes 0-100 kms, si permetre-les amb camió fins al destí. Això voldria dir un estalvi de combustible, temps i desgast de vehicles enorme i minvaria considerablement el CO2 i el tràfic en les carreteres.</p>"]
Adiciones
  • +["<p>Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens que rebin els containers a les estacions principals com a únic mitjà de distàncies per sobre els 100 kms. Llavors totes les distàncies curtes 0-100 kms, si permetre-les amb camió fins al destí. Això voldria dir un estalvi de combustible, temps i desgast de vehicles enorme i minvaria considerablement el CO2 i el tràfic en les carreteres.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Belinda Jane	Parris Littler Belinda Jane Parris Littler
Versión creada el 30/11/2023 21:47