" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Considero que es necessari e imprescindible dotar de transport públic al nuclis habitats. Que...
Problema: Diversitat regulació viària. Manca de formació i regulació. / Proposta: Homogeneïtzar...
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Aprofitar les bones connexions viàries.
Regular l’assetjament viari.
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Excés d'infraestructura per vehicle privat.
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
El ferrocarril és el mitjà més eficient, s'ha de promocionar.
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...
Sensibilització de joves en l'ús de la bicicleta.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Cal reforçar el teletreball al territori.