Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Hem adaptat les ciutats el cotxe i ara resulta un mitjà molt còmode i difícil d’abandonar.
Seria de molt bon ús millorar la comunicació entre poblats i la ciutat de tarragona/reus, hi han...
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Interconnectar les xarxes de carrils bici dels diferents municipis. Fer xarxa ciclable...
Aprofitar les ZBE per reordenar l'espai del cotxe als centres.
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Problemàtica: Greuge comparatiu entre VMP i Bicicleta. / Proposta: Els VMP han de tenir la...
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Incentivar la creació de bicibusos.
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Una bona proposta seria poder recarregar la teva targeta online, evitant el fet de haver d’anar...
Carrils bici poc protegits del vehicle a motor.

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes