" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Considero que es necessari e imprescindible dotar de transport públic al nuclis habitats. Que...
Fomentar l'ús amb incentius personals o laborals a l'hora d'utilitzar la bicicleta.
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
La bicicleta augmenta la salut i la sostenibilitat de la mobilitat urbana. Ha de ser el futur.
Aprofitar les bones connexions viàries.
Carrils bici poc protegits del vehicle a motor.
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
És necessari l’ús obligatori de casc en aquests vehicles.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.
Avantatges transversals de la bicicleta (Salut, contaminació, espai). La bicicleta promou la...
Bon dia,El Vendrell necessita disposar d'una molt major freqüència de connexió amb bus cap a BCN,...