Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Massa aposta pel cotxe elèctric: El cotxe elèctric no és la solució, també és ineficient.
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Falta de compromís institucional per impulsar la micromobilitat.
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Excés d'infraestructura per vehicle privat.
Hi ha molta infraestructura per vehicle a motor i molt poca per la mobilitat ciclista .
  • Creat el
    21/12/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Existeix un buit en l’atribució de responsabilitats en cas d’accidents amb VMP implicat producte...
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Aprofitar les ZBE per reordenar l'espai del cotxe als centres.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Nodes intermodals identificables a cada municipi i connectats entre ells.
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Línies directes de bus interurbà.
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Les comarques de Tarragona tenen més de 1.000 km de carreteres entre l'Estat, GENCAT i la...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes