Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia sobre el projecte d'ordre de desplegament del Decret de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu

Consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte d’ordre referent a l’organització i el funcionament de les mesures i suports universals, addicionals i intensius establerts en el Decret 150/2017, de 17 d'octubre, de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu

Fase 2 de 2
Retorn 21/01/2023 - 21/03/2023
Fases del procés
Ajuda

Són espais d'interlocució entre la ciutadania i l'Administració, on pots aportar les teves opinions, necessitats, propostes i expectatives.

Suma la teva participació a través dels mecanismes que tens a la teva disposició!

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Normativa

La consulta pública té per finalitat conèixer les valoracions i les propostes de la ciutadania i, en especial, de la comunitat educativa, quant al desplegament reglamentari de l’organització i el funcionament de les mesures i els suports universals, addicionals i intensius aplicables als i les alumnes, d’acord amb les capacitats, habilitats i necessitats específiques de suport educatiu individuals.


Objectius de la consulta

L’objectiu principal d'aquesta consulta és recollir aportacions sobre les accions i actuacions organitzades pels centres destinades a facilitar l'accés a l'aprenentatge i a la participació, a fi de permetre el progrés de tot l'alumnat, prevenir les dificultats de l'aprenentatge i assegurar un millor ajustament entre les capacitats de l'alumnat i el context educatiu. I també rebre aportacions referents als recursos personals, metodològics i materials —inclosos els tecnològics— i els ajuts contextuals i comunitaris que els centres utilitzen per aconseguir que les mesures planificades siguin efectives i funcionals, i contribueixin a assolir l'èxit educatiu de tot l’alumnat. 


Preguntes per orientar les aportacions

  • Quins aspectes ha de tenir en compte el centre o l’aula en l’organització i la implementació de les mesures i els suports?
  • Quin és el paper que ha de tenir cadascun dels agents de la comunitat educativa (docents, famílies, xarxes, alumnat, agents de l’àmbit educatiu...) en la implementació de les mesures i els suports i de quina manera l’ha d’exercir?
Qui hi participa La consulta és oberta a tothom, si bé hi ha un especial interès a recollir les aportacions de la comunitat educativa, i, específicament, de les famílies, les entitats i associacions que formen part de la Taula de Participació per a un Sistema Educatiu Inclusiu, i de les persones expertes en l’àmbit de l’educació inclusiva (universitats, sector de la recerca...).
Departament Departament d'Educació i Formació Professional
Unitat promotora Direcció General d’Educació Inclusiva
Disposa de retorn
Data d'inici 20 de Desembre de 2022
Data de finalització 21 de Març de 2023
Referència: II-PART-2022-12-550

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/sistema-inclusiu/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/sistema-inclusiu/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes