Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Documentació

Aquí trobareu tota la documentació de les trobades dels grups de treball i les jornades participatives.

Fase 1. Grups de Treball

Llegeix els reptes que han servit de punt de partida a Vins Vinents. CONSULTA

Resums de les sessions de treball de cada grup:

GRUP I - ORGANITZACIÓ DEL SECTOR

DAFO GRUP I - ORGANITZACIÓ DEL SECTOR

GRUP II - ECONOMIA I MERCAT

GRUP III - RECERCA, DESENVOLUPAMENT I TRANSFERÈNCIA DE TECNOLOGIA

GRUP IV - COMUNICACIÓ I CULTURA DEL VI


Fase 2. Jornades Obertes

GRUP I - ORGANITZACIÓ DEL SECTOR

Presentacions dels ponents:

"Experiències del Rosselló i França" de Fabrice Rieu

"Estudio del caso Rioja" d'Emilio Barco

"Il sistema Prosecco: prodotti, imprese, governance" d'Eugenio Pomarici

"Organización del sector" de Jesus Mora 


JORNADES ESPECIALS VIRTUALS

Capitalització de l’R+D. Jornada de treball Grup III. Recerca


Programa

Ponència d'Eloi Montcada, Clúster Manager d'INNOVI

Vídeo de la jornada.

Comunicació i Màrqueting del vi en temps de COVID. Jornada de treball Grup IV. Comunicació i Cultura del vi


Programa


"Baròmetre del vi català a Instagram" a càrrec del David Jobé i Judith Cortina de Enoturista.cat

"Màrqueting i vi", a càrrec de Glòria Vallès  professora a EAE Business School i Ostelea.

"Màrqueting digital i vi", a càrrec de Patricia de Golferichs, directora de l'Agència Vilateral.

Vídeo de la jornada

Fase 3. Propostes d'accions dels Grups de Treball


Resum i propostes del Grup III Recerca, desenvolupament i transferència de tecnologia.



Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir