Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

217 propostes

242 Mecanismes de control del compliment
301 Actuació orientada des de la clau dels valors
Responsabilitat envers el bé comú
151 Mecanismes de seguiment i control
El Codi vol ser inspirador
114 Col·legiat
Referent pels codis específics
237 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
154 Mecanismes de seguiment i control
140 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
181 Debats previs a la redacció o tancament del Codi Ètic
3.3 La relació amb els polítics i les persones directives
243 Mecanismes de control del compliment
Codi Ètic Comú
208 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
138 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
150 Obligatorietat o adhesió
246 Mecanismes de control del compliment
171 La valoració i motivació de les servidores públiques
Introducció perspectiva dades
317 Adaptat i participat per a les diferents organitzacions prestadores de serveis públics
134 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
117 Sintètic
247 Dinàmic, modificable i revisable
Punt de partida per un desenvolupament posterior
174 Dinàmic, modificable i revisable
156 Mecanismes de seguiment i control
207 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
137 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
159 Mecanismes de seguiment i control
Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació
218 Definició de servei públic col·lectiva
146 Òrgan de seguiment
326 Mecanismes de control del compliment
123 Debat sobre la imparcialitat
241 Mecanismes de control del compliment
165 Formació, informació i difusió
Actuació orientada des de la clau dels valors
Fent el Codi més inclusiu
302 Col·legiat
111 Útil
110 Útil
336 Revisió col·legiada i participativa
152 Mecanismes de seguiment i control
233 Mecanismes de seguiment i avaluació
310 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
251 La transparència en les relacions contractuals
Pujada del salari del 0.9 % als expresidents en mitg d'una pandemia mundial
234 Mecanismes de seguiment i avaluació
307 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir