Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

217 propostes

135 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
231 Cultura ètica
153 Mecanismes de seguiment i control
248 Revisió col·legiada i participativa
252 La confiança en les institucions i persones servidores públiques
103 Codi Ètic Comú
313 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
118 Sintètic
161 Formació, informació i difusió
302 Col·legiat
Referent pels codis específics
224 Formació, informació i difusió
233 Mecanismes de seguiment i avaluació
315 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
306 Redacció inclusiva i no discriminatòria
Responsabilitat envers el bé comú
333 Dinàmic, modificable i revisable
201 Punt de partida per un desenvolupament posterior
227 Formació, informació i difusió
173 Dinàmic, modificable i revisable
157 Mecanismes de seguiment i control
126 Responsabilitat envers el bé comú
254 Confusió entre valors i competències
Pujada del salari del 0.9 % als expresidents en mitg d'una pandemia mundial
179 Revisió col·legiada i participativa
332 Dinàmic, modificable i revisable
147 Obligatorietat o adhesió
239 Mecanismes de control del compliment
318 Formació, informació i difusió
223 Mecanismes de control del compliment
Actuació orientada des de la clau dels valors
240 Mecanismes de control del compliment
138 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
211 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
212 Innovació
246 Mecanismes de control del compliment
206 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
307 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
104 Punt de partida per un desenvolupament posterior
Objectivitat, imparcialitat i veracitat
176 Revisió col·legiada i participativa
249 Revisió col·legiada i participativa
Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació
Garantir que el Codi Ètic s'aplica a la pràctica i mecanismes de control
Responsabilitat envers el bé comú
214 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
228 Formació, informació i difusió
El Codi vol ser inspirador
317 Adaptat i participat per a les diferents organitzacions prestadores de serveis públics
132 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir