Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
En vistes del redactat proposat pel departament de Territori del Reglament que desplega la llei 12/2107 de 6 de juliol, de l’Arquitectura, actualment en exposició pública, l’ArquinFAD exposa a continuació les seves consideracions sobre les seccions 2 i 3 i presenta unes al.legacions.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"<p><strong>En vistes del redactat proposat pel departament de Territori del Reglament que desplega la llei 12/2107 de 6 de juliol, de l’Arquitectura, actualment en exposició pública, l’ArquinFAD exposa a continuació les seves consideracions sobre les seccions 2 i 3 i presenta unes al.legacions.</strong></p>"},"title":{"ca":"Al.legacions Junta ArquinFAD"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Premis. Contra el que diu la pàg. 7 de la Memòria d'avaluació, no fer res no és opció, perquè la Llei 12/2017 obliga a promoure la qualitat arquitectònica amb premis. S'hi nota a faltar avaluació de l'ecosistema de premis a Catalunya, Espanya i la Península (cal fer-la) i l'efecte distorsionador que un nou premi calcat dels FAD (llevat del de trajectòria) pot tenir. La proposta 2 d'ArquinFAD és intel·ligent i flexible, sota un esquema de col·laboració público/privada, semblant al que va fer la Comissió Europea l'any 2001 instituint el Premi d'Arquitectura Contemporània de la UE - Premi Mies van der Rohe, i respectuosa amb la tradició del país, que històricament i encara avui ha fet feines de suplència de l'Adminsitració.
Consell de qualitat. Excés de representants de l'Administració: podrien aportar en reunió prèvia; si es vol, formal. Atès que l'arquitectura és "un bé públic" hi hauria d'haver membres no professionals del sector per ampliar la perspectiva i evitar corporativisme.
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Premis. Contra el que diu la pàg. 7 de la Memòria d'avaluació, no fer res no és opció, perquè la Llei 12/2017 obliga a promoure la qualitat arquitectònica amb premis. S'hi nota a faltar avaluació de l'ecosistema de premis a Catalunya, Espanya i la Península (cal fer-la) i l'efecte distorsionador que un nou premi calcat dels FAD (llevat del de trajectòria) pot tenir. La proposta 2 d'ArquinFAD és intel·ligent i flexible, sota un esquema de col·laboració público/privada, semblant al que va fer la Comissió Europea l'any 2001 instituint el Premi d'Arquitectura Contemporània de la UE - Premi Mies van der Rohe, i respectuosa amb la tradició del país, que històricament i encara avui ha fet feines de suplència de l'Adminsitració.
Consell de qualitat. Excés de representants de l'Administració: podrien aportar en reunió prèvia; si es vol, formal. Atès que l'arquitectura és "un bé públic" hi hauria d'haver membres no professionals del sector per ampliar la perspectiva i evitar corporativisme.
Carregant els comentaris ...