Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Proposta ja contemplada en els primers documents de treball del PEAC.
50 Capacitar a la població en relació amb la importància de l'alimentació en la salut individual i col·lectiva i garantir-ne una oferta saludable i sostenible
Sessió en línia per debatre com garantir que la població mantingui uns hàbits alimentaris saludables en el marc d’un estil de vida saludable, i que el model alimentari promogui la salut del sòl, de l’aigua, de l’aire, de les plantes, dels animals, del mar i de les persones (“one health”).
Es debatrà sobre les línies estratègiques que s'hagin prioritzat en les respostes als qüestionaris. Es partirà del treball realitzat en els últims mesos pels grups d'experts i grups tècnics del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació relacionat amb aquestes línies estratègiques. El treball deliberatiu entre les persones assistents permetrà contrastar i enriquir aquestes propostes d'iniciatives, i elaborar de noves, que es puguin incorporar a l'estratègia alimentària que està en procés de redacció.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Promoure criteris d'una alimentació sana a tots els menjadors col·lectius (escoles, menjadors socials, etc.)"},"title":{"ca":"C4_021_Promoure criteris d'una alimentació sana a tots els menjadors col·lectius"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...