Decideix el futur de l’Alimentació a Catalunya
#ConsellCatalàAlimentació Definició de l'Estratègia Alimentària de Catalunya
ST06_Impulsar als supermercats familiars la creació de racons per vendre productes de proximitat.
Impulsar als supermercats familiars la creació de racons per vendre productes de proximitat. Dificultat d'accés de productors ecològics amb supermercats de mida petita / mitjana. Els productors ecològics no contacten amb els supermercats familiars / petits comerços. Necessitat de tenir coneixement profond dels punts de venda dels territoris. Crear xarxa entre supermercats / comerços de proximitat i productors
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Proposta nova, recollida i incorporada al PEAC.
14 Impulsar la millora de la competitivitat de les petites produccions i PIMES
Trobades relacionades:
Sessió territorial 6: Tarragona - l'Ebre
Comarques del Montsià, la Terra Alta, la Ribera d'Ebre, el Baix Ebre, el Tarragonès, el Baix Penedès, l'Alt Camp, el Baix Camp, el Priorat, la Conca del Barberà
L'objectiu de la sessió és debatre sobre les necessitats específiqes dels territors costaners i prioritzar les propostes del Pla Estratègic de l'Alimentació que tenen més impacte en aquest territori a partir dels 4 eixos de treball:
- Un sistema sostenible, transformador i basat en la bioeconomia circular
- Un sistema propi i arrelat al territori
- Un sistema just, equitatiu i cohesionat
- Un sistema saludable i de confiança
Es tracta d'una sessió de debat en línia en la qual definirem estratègies i actuacions concretes per assolir els objectius del Pla Estratègic de l'Alimentació a partir de les oporunitats i necessitats de les comarques del Montsià, la Terra Alta, la Ribera d'Ebre, el Baix Ebre, el Tarragonès, el Baix Penedès, l'Alt Camp, el Baix Camp, el Priorat, la Conca del Barberà.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...