Decideix el futur de l’Alimentació a Catalunya
#ConsellCatalàAlimentació Definició de l'Estratègia Alimentària de Catalunya
ST06_Que els consumidors puguin identificar ON trobar els productes de proximitat
Impulsar la manera de que els consumidors puguin identificar ON trobar els productes de proximitat
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Proposta ja contemplada en els primers documents de treball del PEAC.
28 Definir estratègies de promoció del producte autòcton català
Trobades relacionades:
Sessió territorial 6: Tarragona - l'Ebre
Comarques del Montsià, la Terra Alta, la Ribera d'Ebre, el Baix Ebre, el Tarragonès, el Baix Penedès, l'Alt Camp, el Baix Camp, el Priorat, la Conca del Barberà
L'objectiu de la sessió és debatre sobre les necessitats específiqes dels territors costaners i prioritzar les propostes del Pla Estratègic de l'Alimentació que tenen més impacte en aquest territori a partir dels 4 eixos de treball:
- Un sistema sostenible, transformador i basat en la bioeconomia circular
- Un sistema propi i arrelat al territori
- Un sistema just, equitatiu i cohesionat
- Un sistema saludable i de confiança
Es tracta d'una sessió de debat en línia en la qual definirem estratègies i actuacions concretes per assolir els objectius del Pla Estratègic de l'Alimentació a partir de les oporunitats i necessitats de les comarques del Montsià, la Terra Alta, la Ribera d'Ebre, el Baix Ebre, el Tarragonès, el Baix Penedès, l'Alt Camp, el Baix Camp, el Priorat, la Conca del Barberà.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...