" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

Diverses propostes

02/01/2023 16:56  

Al 2018 es va construir el document sobre “L’orientació́ educativa i l’acció́ tutorial al llarg i en cada una de les etapes educatives i ensenyaments. , el qual ens aporta unes directius i actuacions per tal que l’orientació educativa sigui un procés al llarg de tota l’escolarització i d’aquesta manera acompanyar l’alumnat en el seu projecte de vida. La figura de l’orientador@ educativa és clau en tot aquest acompanyament tant a docents com alumnat i famílies. (Adjunto Pdf)

Llistat d'adhesions


Referència: II-PROP-2023-01-86433
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86433/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86433/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Entenc que l'orientador ho és de l'alumne en totes les vessants, acadèmiques, personals, familiars,....des d'una mirada de l'individu en la seva globalitat, incloent-hi el seu entorn (familiar, barri, escolar,...).
No crec que calgui fer dues figures diferenciades segons el rol que ocupen, sinó posar més orientadors que puguin personalitzar més la seva tasca.
Estic d'acord que les famílies d'alumnes SIEI necessiten molt d'acompanyament, però els alumnes de famílies amb problemàtiques importants en relació amb l'educabilitat, també necessiten molt de suport.
Haurien de poder arribar a tots els alumnes i les seves famílies.

Carregant els comentaris ...