" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

Aplicar la inclusió a la postobligatòria

03/01/2023 11:55  

Què passa amb els alumnes que duran l'etapa obligatòria s'han beneficiat de i suports per tal d'accedir a l'aprenentatge? Més d'un cop he pogut veure com alguns alumnes han quedat desvinculats del sistema educatiu perquè el personal de cicles ha considerat que no assolien el "currículum". A més a més del malestar que a l'alumne li pot comportar, li estem provocant un sentiment de rebuig al sistema educatiu i al que en teoria seria "l'aprenentatge al llarg de la seva vida".

Llistat d'adhesions

Número d'adhesions6

Referència: II-PROP-2023-01-86435
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86435/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86435/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Conversa amb Sònia

Aquest és un tema complicat i que cal abordar de forma clara, si no es pot assolir el currículum del cicle és evident que no poden obtenir el títol (tot volem que si un auxiliar d'infermeria ens ha de curar sàpiga el què fa...) però cal oferir alternatives, no podem desentendre'ns d'aquest alumnat, sinó els estem enganyant, cal buscar alternatives.

Totalment d’acord però necessitem una bona oferta formativa per a ells!

Carregant els comentaris ...