Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa
Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa
Punt 2. Paràgraf 2.
Paràgraf 2: La realitat actual presenta una manca de definició de les funcions orientadores que han de desenvolupar els professionals de l’educació (essencialment professorat, tutors, orientadors i també professionals dels serveis educatius) i una manca de recursos específics i de formació en bones pràctiques inclusives per a tothom per donar resposta a aquestes necessitats.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Hi tenim funcions definides, als documents per a l'organització i la gestió dels centres, però aquestes no són conegudes ni respectades, en molts casos, pels equips directius. Ens trobem amb l'obligatorietat d'assumir un munt d'hores de docència que res tenen a veure amb la nostra formació i resten temps de dedicació a altres funcions imprescindibles com ara les de suport a la comunitat educativa.
Carregant els comentaris ...