" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del procés

Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals

19/01/2023 19:00  

Els estudis internacionals demostren que les activitats vivencials en l'àmbit professional no només milloren el benestar del alumnat sinó també els futurs resultats laborals dels joves. Un decret d'orientació educativa hauria de promoure'n l'augment: visites a empreses, estades educatives, xerrades amb professionals i fires de formació i ocupació. La col·laboració entre agents clau incloent l'administració local i el teixit esconòmic és necessària per a la gestió d'aquestes activitats.

Llistat d'adhesions

Número d'adhesions2

Referència: II-PROP-2023-01-86518
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86518/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86518/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

La gestió i coordinació d'aquestes activitats requereixen la col·laboració de diferents
agents clau, com ara administracions locals, serveis educatius territorials, centres
escolars, centres d'educació postobligatòria, el teixit productiu i les entitats socials.
L'administració local i els agents econòmics, com ara les cambres de comerç i les
patronals locals, s'encarreguen de gestionar i facilitar la recerca d'empreses que es
impliquen en les diferents activitats proposades.

Carregant els comentaris ...