" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Consulta pública prèvia a l’elaboració del Decret d’Orientació educativa

Fase 2 de 2
Retorn 22/05/2023 - 22/07/2023
Fases del proceso

El rol del claustre en l’orientació

19/01/2023 22:43  

L’equip docent del centre, sota la coordinació i l’assessorament de l’equip d’orientació, hauria de tenir la responsabilitat de dissenyar i implementar totes aquelles accions i/o mesures que, des de les diferents matèries, contribueixin a enriquir la tasca orientadora que ja es fa des del departament d'orientació i en l'àmbit d'acció tutorial.

Lista de adhesiones


Referencia: II-PROP-2023-01-86526
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86526/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/orientacio/f/3674/proposals/86526/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Detalles del comentario

Estás viendo un solo comentario

Ver todos los comentarios

A partir d’aquesta línia de treball, plantegem la necessitat de que s’adoptin, per part dels diferents àmbits del centre, totes aquelles accions i/o mesures que condueixin a:

El disseny (i posterior implementació), per a les diferents etapes de l’Educació Secundària Obligatòria, d’activitats d’aula que incloguin aspectes que poden resultar d’interès per a l’orientació de l’estudiant en aquell àmbit específic. Aquestes activitats es faran sempre a l’empara dels diferents currículums de les assignatures, respectant-ne els fonaments i continguts que han de portar al desenvolupament competencial esperat i integrant l’aspecte orientador a través d’un procés d’infusionat amb els mateixos.


L’establiment dels objectius previstos, des del punt de vista de l’orientació, per a aquestes activitats i el disseny les eines de seguiment i avaluació necessàries que permetin contrastar-ne el grau de consecució.

Cargando los comentarios ...