Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Proceso participativo del espacio de comedor escolar

#Espaidemigdia Construimos juntos el espacio de mediodía

Fase 3 de 3
Conclusions i retorn 16/11/2019 - 31/03/2020
Fases del proceso

Us proposem tres eixos com a punt de partida per dur a terme aquest debat:

Eix 1 - L'espai de migdia en el projecte educatiu de centre

Per aconseguir que l'espai menjador sigui un espai integrat en el projecte educatiu del centre.

Eix 2 - L'alimentació a l'espai de migdia

Per garantir la qualitat alimentària de l'espai menjador a partir d'uns estàndards.

Eix 3 - Sobre la qualitat de servei de l'espai de migdia

Per garantir que la prestació del servei es faci incloent les necessitats de tot l'alumnat.

Podeu trobar més informació a les fitxes de treball i a la pàgina Documentació (antecedents, documentació complementària, normativa de referència i informes de les sessions presencials).

El siguiente formulario filtra los resultados de búsqueda dinámicamente cuando se cambian las condiciones de búsqueda.

Estado
Categoría
Origen
  • Creado el
    21/05/2019
  • 1
  • Número de comentarios: 0
Des de la Fapac considerem que el preu màxim de 6'20€ per als usuaris fixos i 6'80€ per als...
Els educadors de temps no lectiu, haurien d’estar preparats, com els mestres, per definir els...
Informe sobres la sessió participativa amb infants dels dies 5, 6, 8 i 13 de novembre,...
El Temps de Migdia representa una tercera part de la jornada escolar, 400 hores per a un alumne...
Informe sobre la sessió del dia 23 d'octubre de 2019 organitzada per l'AMPA de l'Escola Joc de la...
Informe sobre la sessió del dia 29 de maig de 2019 organitzada per la Fundació Privada en Xarxa
  • Creado el
    19/05/2019
  • 5
  • Número de comentarios: 2
  • Creado el
    21/05/2019
  • 0
  • Número de comentarios: 1
  • Creado el
    10/10/2019
  • 11
  • Número de comentarios: 2

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies