Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

217 propostes

310 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
Marc comú vàlid per a totes les administracions públiques i organitzacions que presten serveis públics
167 Formació, informació i difusió
Codi Ètic Comú
117 Sintètic
Responsabilitat envers el bé comú
126 Responsabilitat envers el bé comú
Aportacions de La Unió Catalana d'Hospitals
163 Formació, informació i difusió
332 Dinàmic, modificable i revisable
Afegir a la proposta del document elaborat pel Comitè
164 Formació, informació i difusió
210 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
147 Obligatorietat o adhesió
Obertura, transparència, accessibilitat i participació
3.2.1 Lleialtat institucional, respecte al camp competencial i compromís democràtic
155 Mecanismes de seguiment i control
178 Revisió col·legiada i participativa
Promoció de la innovació
Respecte pel medi ambient i sostenibilitat mediambiental
151 Mecanismes de seguiment i control
Dinàmic, modificable i revisable
107 Útil
145 Òrgan de seguiment
171 La valoració i motivació de les servidores públiques
El Codi aspira a ser útil
303 Marc comú vàlid per a totes les administracions públiques i organitzacions que presten serveis públics
116 Sintètic
Respecte i foment de l’entorn sociocultural
335 Revisió col·legiada i participativa
209 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
205 Responsabilitat envers el bé comú
138 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
139 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
170 Formació, informació i difusió
Lleialtat institucional i cura de la informació pública
238 Mecanismes de control del compliment
221 Formació, informació i difusió
158 Mecanismes de seguiment i control
La persona, el primer valor
232 Mecanismes de seguiment i avaluació
325 Mecanismes de control del compliment
154 Mecanismes de seguiment i control
Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
302 Col·legiat
208 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
322 Mecanismes de seguiment i avaluació
161 Formació, informació i difusió
316 Col·laboració i cooperació
315 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir