" class="part-icon-bars">

Participació ciutadana per a l'elaboració del Reglament de la Llei de prevenció de les pèrdues i el malbaratament alimentaris

Aquesta iniciativa pretén reduir les pèrdues i el malbaratament alimentaris

Fase 2 de 2
Fase de retorn 20/07/2023 - 20/08/2023
Fases del proceso

48 propuestas

El siguiente formulario filtra los resultados de búsqueda dinámicamente cuando se cambian las condiciones de búsqueda.

Estado
Origen
Referent a la Secció II / Article 6, considerem que cal tenir en compte que quan una entitat de...
es valora que es defineixin millor els recursos a dedicar per part de les aapp, es proposa es...
Al artículo 15. el legislador autonómico carece de competencia para definir esas prácticas, por...
Art. 7: e)  productos destinados a alimentación animal. No queda claro si este punto se refiere...
Art. 7: apartado 2: e) desperdicio alimentario. No queda claro si se incluiría todo lo que esté...
Art. 7: apartado 2: e) desperdicio alimentario. No queda claro si se incluiría todo lo que esté...
artículo 7. Conforme a lo indicado respecto al contenido mínimo exigido del Plan de prevención de...
Art. 6: resulta imprescindible que la jerarquía de prioridades se aplique de manera flexible y en...
artículo 6. Se indica en este artículo que todas las empresas alimentarias, entidades de...
Art. 4.4: La diferencia en las opciones de gestión genera una inseguridad jurídica en las...
Art. 4.4: mientras que el artículo 11.b) de la Ley 3/2020 de Cataluña, indica en esta opción de...
4.3:Se prevé la posibilidad de que las empresas puedan hacer un plan de prevención individual o...
Al artículo 4.1. Dado que, a nivel nacional también se está tramitando una ley de prevención de...
  • Creado el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentarios: 0
Encara que la llei 3/2020 no inclou mesures dins l’àmbit de la seguretat alimentària per un tema...
En referència a les Pràctiques comercials deslleials i altres pràctiques que fomenten o indueixen...
  • Creado el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentarios: 0
  • Creado el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentarios: 0
Encara que la Llei 3/2020 defineix aliment o producte alimentari, residu, residu alimentari i...
  • Creado el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentarios: 0
Considerem que s’hauria de valorar a l’hora de poder modificar aquesta jerarquia,a més dels...
  • Creado el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentarios: 0
La informació aportada pels agents de la cadena alimentaria a les administracions no s’hauria de...
  • Creado el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentarios: 0
L’àmbit d’aplicació s'hauria de delimitar, no queda clar si afecta només a la fabricació, si...
A nivell de restauració col·lectiva seria convenient ajudar per crear cercles amb el menjar que...
  • Creado el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentarios: 0
Necessari detallar el concepte de microempresa a l’article 4.2 .Article 4.2. En virtut de...
L'article 5 hauria d’incorporar que les empreses que s’acullin a plans col·lectius han d’incloure...
L’article 8 i 14 haurien d’incorporar que la informació será agregada. Article 8. (...) La...
Considerem que l'article 6.4 hauria de tenir en compte que la jerarquia es pugui alterar, també,...
Als efectes de l’article 2 convindria concretar l’àmbit d’aplicació, ja que hi ha supòsits en què...
  • Creado el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentarios: 0
Es suggereix modificar el redactat de l’Art.14.5: Les persones consumidores tenen dret a l'accés...
  • Creado el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentarios: 0
Es suggereix modificar el redactat de l’ Art. 14.4: Les dades agregades per sector o baula de la...
  • Creado el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentarios: 0
Es suggereix modificar el redactat de l’Art. 14.3: El SIPRMA publicarà la informació disponible...
  • Creado el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentarios: 0
  • Creado el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentarios: 0
Es suggereix el següent redactat a l'Art.6.5 : “Han d’estar contemplades, de forma genèrica però...
  • Creado el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentarios: 0
Des de Pimec, en base a l'article 11 lletra e, es proposa també incloure aquelles entitats...
La redacció dels representants de l'article 11 e, genera confusió en quins en són els membres, ja...
Mentre el sector no faci una nova proposta, els membres del Consell Català de l’Alimentació en...
modificació article 11: lletra e):"Deu vocals en representació del sector, a proposta dels...
Que les obligacions derivades dels articles 4, 5 i 7 de Decret, siguin exigibles en un termini de...
Considerem que la prevenció de les pèrdues i el malbaratament alimentari ha de ser una acció...
En l'article 9.a) dins l'apartat proposem el següent redactat que clarifica aquest punt, ja que...
No és comprensible, i donar lloc a interpretacions especulatives, que hi hagi fins a tres...
Les entitats socials reben els productes alimentaris que no es poden comercialitzar per...
Quan el fet es produeix sense haver introduït el producte al circuit comercial, les explotacions...
Les empreses, per mera subsistència i viabilitat, han de tenir el dret a decidir empresarialment...
Si el sector primari no aconsegueix comercialitzar el seu producte, és a causa de situacions...
Quan una producció no s’aconsegueix comercialitzar, no té una causa en el maneig o forma de...
La gran majoria d'aliments d'origen vegetal que no son aptes per consum humà, es poden aprofitar...