Participació ciutadana per a l'elaboració del Reglament de la Llei de prevenció de les pèrdues i el malbaratament alimentaris
Aquesta iniciativa pretén reduir les pèrdues i el malbaratament alimentaris
48 propuestas
Filtrar por:
El siguiente formulario filtra los resultados de búsqueda dinámicamente cuando se cambian las condiciones de búsqueda.
Saltar a los resultadosEl siguiente formulario filtra los resultados de búsqueda dinámicamente cuando se cambian las condiciones de búsqueda.
Saltar a los resultados
Ordenar propuestas por:
Resultados por página:
L’àmbit d’aplicació s'hauria de delimitar, no queda clar si afecta només a la fabricació, si...
En l'article 9.a) dins l'apartat proposem el següent redactat que clarifica aquest punt, ja que...
Al artículo 4.1. Dado que, a nivel nacional también se está tramitando una ley de prevención de...
Si el sector primari no aconsegueix comercialitzar el seu producte, és a causa de situacions...
Referent a la Secció II / Article 6, considerem que cal tenir en compte que quan una entitat de...
Als efectes de l’article 2 convindria concretar l’àmbit d’aplicació, ja que hi ha supòsits en què...
artículo 7. Conforme a lo indicado respecto al contenido mínimo exigido del Plan de prevención de...
L'article 5 hauria d’incorporar que les empreses que s’acullin a plans col·lectius han d’incloure...
Mentre el sector no faci una nova proposta, els membres del Consell Català de l’Alimentació en...
Art. 7: apartado 2: e) desperdicio alimentario. No queda claro si se incluiría todo lo que esté...
Art. 6: resulta imprescindible que la jerarquía de prioridades se aplique de manera flexible y en...
La gran majoria d'aliments d'origen vegetal que no son aptes per consum humà, es poden aprofitar...
Es suggereix modificar el redactat de l’ Art. 14.4: Les dades agregades per sector o baula de la...
Considerem que la prevenció de les pèrdues i el malbaratament alimentari ha de ser una acció...
Es suggereix modificar el redactat de l’Art. 14.3: El SIPRMA publicarà la informació disponible...
Quan una producció no s’aconsegueix comercialitzar, no té una causa en el maneig o forma de...
Recull de les observacions de CEDAC a l’esborrany del Decret pel qual es desenvolupa la Llei...
Aquest programa és important que sigui a tots els nivells, a nivell escolar i comunitari...
Art. 4.4: La diferencia en las opciones de gestión genera una inseguridad jurídica en las...
Les entitats socials reben els productes alimentaris que no es poden comercialitzar per...
Encara que la Llei 3/2020 defineix aliment o producte alimentari, residu, residu alimentari i...
La informació aportada pels agents de la cadena alimentaria a les administracions no s’hauria de...
Necessari detallar el concepte de microempresa a l’article 4.2 .Article 4.2. En virtut de...
Al artículo 15. el legislador autonómico carece de competencia para definir esas prácticas, por...
Encara que la llei 3/2020 no inclou mesures dins l’àmbit de la seguretat alimentària per un tema...
Es suggereix el següent redactat a l'Art.6.5 : “Han d’estar contemplades, de forma genèrica però...
Considerem que s’hauria de valorar a l’hora de poder modificar aquesta jerarquia,a més dels...
A nivell de restauració col·lectiva seria convenient ajudar per crear cercles amb el menjar que...
En quant a la informació pública relativa a les dades proporcionades pels diferents agents de la...
Es suggereix incorporar un nou redactat addicional al final del text de l’Art.8:“La informació...
No és comprensible, i donar lloc a interpretacions especulatives, que hi hagi fins a tres...
Es suggereix la supressió de l’Art. 15. Ja que les pràctiques deslleials o contraries a la...
Art. 4.4: mientras que el artículo 11.b) de la Ley 3/2020 de Cataluña, indica en esta opción de...
Les empreses, per mera subsistència i viabilitat, han de tenir el dret a decidir empresarialment...
Que les obligacions derivades dels articles 4, 5 i 7 de Decret, siguin exigibles en un termini de...
es valora que es defineixin millor els recursos a dedicar per part de les aapp, es proposa es...
Quan el fet es produeix sense haver introduït el producte al circuit comercial, les explotacions...
En referència a les Pràctiques comercials deslleials i altres pràctiques que fomenten o indueixen...
Es suggereix modificar el redactat de l’Art.14.5: Les persones consumidores tenen dret a l'accés...
4.3:Se prevé la posibilidad de que las empresas puedan hacer un plan de prevención individual o...
Des de Pimec, en base a l'article 11 lletra e, es proposa també incloure aquelles entitats...
modificació article 11: lletra e):"Deu vocals en representació del sector, a proposta dels...
Considerem que l'article 6.4 hauria de tenir en compte que la jerarquia es pugui alterar, també,...
L’article 8 i 14 haurien d’incorporar que la informació será agregada. Article 8. (...) La...
Art. 7: e) productos destinados a alimentación animal. No queda claro si este punto se refiere...
artículo 6. Se indica en este artículo que todas las empresas alimentarias, entidades de...
Art. 7: apartado 2: e) desperdicio alimentario. No queda claro si se incluiría todo lo que esté...
La redacció dels representants de l'article 11 e, genera confusió en quins en són els membres, ja...