Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...
Bona tardahi ha diverses àrees problemàtiques:
pont i anell prop de Park Central
de parc de...
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
Sensibilització de joves en l'ús de la bicicleta.
Cal reforçar el teletreball al territori.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Afavorir la creació d'una app web per compartir cotxe (tipus canal de l'àgora) a les zones rurals.
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Incentivar la creació de bicibusos.
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
És necessari mantenir una formació dels conductors al llarg del temps per refrescar i actualitzar...
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
La bicicleta augmenta la salut i la sostenibilitat de la mobilitat urbana. Ha de ser el futur.

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes