" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
Bon dia,El Vendrell necessita disposar d'una molt major freqüència de connexió amb bus cap a BCN,...
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
És necessari l’ús obligatori de casc en aquests vehicles.
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Problema: Falta de promoció de la multimodalitat./Proposta: TramCamp és una oportunitat per...
Aprofitar les ZBE per reordenar l'espai del cotxe als centres.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Cal reforçar el teletreball al territori.
És necessari implementar una xarxa pública accessible de VMP vora als aparcaments dissuasius.
Alta dependència del cotxe i poques alternatives realment competitives.
La topografia de la ciutat de Tarragona suposa un repte pel foment del transport públic i la...
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
Hi ha una manca d’oferta de transport públic. Hi ha dèficit d’inversió en transport públic. Hi ha...
Aprofitar les bones connexions viàries.