" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Afavorir la creació d'una app web per compartir cotxe (tipus canal de l'àgora) a les zones rurals.
Nodes intermodals identificables a cada municipi i connectats entre ells.
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Una bona proposta seria poder recarregar la teva targeta online, evitant el fet de haver d’anar...
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
Interconnectar les xarxes de carrils bici dels diferents municipis. Fer xarxa ciclable...
Seria de molt bon ús millorar la comunicació entre poblats i la ciutat de tarragona/reus, hi han...
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
Jo i més gent que conec que treballem al sector d'hosteleria els dies d'entre setmana molts surto...
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Carrils bici poc protegits del vehicle a motor.
Cal millorar la competitivitat del transport públic.