Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
Existeixen disputes territorials per l’oferta del transport públic que complexitzen avançar en...
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Fomentar l'ús amb incentius personals o laborals a l'hora d'utilitzar la bicicleta.
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
  • Creat el
    21/12/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
És necessari l’ús obligatori de casc en aquests vehicles.
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
Falta de compromís institucional per impulsar la micromobilitat.
Considero que es necessari e imprescindible dotar de transport públic al nuclis habitats. Que...
Bona tardahi ha diverses àrees problemàtiques:
pont i anell prop de Park Central
de parc de...
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes