Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

217 propostes

122 Revisió del contingut normatiu
177 Revisió col·legiada i participativa
Incloure al glossari
115 Sintètic
176 Revisió col·legiada i participativa
138 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
Fent el Codi més inclusiu
Codi marc
Col·laboració i cooperació
205 Responsabilitat envers el bé comú
134 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
227 Formació, informació i difusió
126 Responsabilitat envers el bé comú
253 La igualtat d'accés al servei públic
240 Mecanismes de control del compliment
Dinàmic, modificable i revisable
326 Mecanismes de control del compliment
155 Mecanismes de seguiment i control
331 El bon tracte
Actuació orientada des de la clau dels valors
139 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
124 Responsabilitat envers el bé comú
143 Participació en la creació
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
163 Formació, informació i difusió
Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
156 Mecanismes de seguiment i control
202 Innovador
135 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
328 Mecanismes de control del compliment
160 Formació, informació i difusió
151 Mecanismes de seguiment i control
179 Revisió col·legiada i participativa
Introducció perspectiva dades
119 Codi marc
153 Mecanismes de seguiment i control
150 Obligatorietat o adhesió
316 Col·laboració i cooperació
Referent pels codis específics
Contingut col·legiat
247 Dinàmic, modificable i revisable
Els valors des de l'infància
Responsabilitat envers el bé comú
214 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
Garantir que el Codi Ètic s'aplica a la pràctica i mecanismes de control
142 Col·laboració i cooperació
149 Obligatorietat o adhesió
132 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
137 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
154 Mecanismes de seguiment i control
325 Mecanismes de control del compliment
Per un Sant Joan respectuós
146 Òrgan de seguiment
217 Inclusió d'un glossari
103 Codi Ètic Comú
Text sintètic
234 Mecanismes de seguiment i avaluació
173 Dinàmic, modificable i revisable
239 Mecanismes de control del compliment
144 Participació en la creació
301 Actuació orientada des de la clau dels valors
206 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
201 Punt de partida per un desenvolupament posterior
228 Formació, informació i difusió
102 Codi Ètic Comú
332 Dinàmic, modificable i revisable
235 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
Objectivitat, imparcialitat i veracitat
131 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
236 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
Codi Ètic Comú
254 Confusió entre valors i competències
Qui contribueix i qui no ?
109 Útil
315 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
183 Debat sobre la priorització de valors
112 Útil
3.3 La relació amb els polítics i les persones directives
128 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
140 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
167 Formació, informació i difusió
101 Codi Ètic Comú
252 La confiança en les institucions i persones servidores públiques
311 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
213 Innovació
243 Mecanismes de control del compliment
251 La transparència en les relacions contractuals
329 La suficiència dels recursos econòmics destinats a l'aplicació del Codi Ètic
118 Sintètic
107 Útil
152 Mecanismes de seguiment i control
314 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
La persona, el primer valor
215 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
223 Formació, informació i difusió
336 Revisió col·legiada i participativa
320 Mecanismes de seguiment i avaluació
172 L'estructura i funcionament de la organització
207 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
319 Formació, informació i difusió
Resultats per pàgina:
100
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir