" class="part-icon-bars">

Participació ciutadana per a l'elaboració del Reglament de la Llei de prevenció de les pèrdues i el malbaratament alimentaris

Aquesta iniciativa pretén reduir les pèrdues i el malbaratament alimentaris

Fase 2 de 2
Fase de retorn 20/07/2023 - 20/08/2023
Fases del procés

48 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Origen
Encara que la Llei 3/2020 defineix aliment o producte alimentari, residu, residu alimentari i...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
La informació aportada pels agents de la cadena alimentaria a les administracions no s’hauria de...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
L’àmbit d’aplicació s'hauria de delimitar, no queda clar si afecta només a la fabricació, si...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Art. 7: apartado 2: e) desperdicio alimentario. No queda claro si se incluiría todo lo que esté...
Quan el fet es produeix sense haver introduït el producte al circuit comercial, les explotacions...
A nivell de restauració col·lectiva seria convenient ajudar per crear cercles amb el menjar que...
Als efectes de l’article 2 convindria concretar l’àmbit d’aplicació, ja que hi ha supòsits en què...
Considerem que s’hauria de valorar a l’hora de poder modificar aquesta jerarquia,a més dels...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Al artículo 4.1. Dado que, a nivel nacional también se está tramitando una ley de prevención de...
Considerem que la prevenció de les pèrdues i el malbaratament alimentari ha de ser una acció...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Des de Pimec, en base a l'article 11 lletra e, es proposa també incloure aquelles entitats...
La redacció dels representants de l'article 11 e, genera confusió en quins en són els membres, ja...
4.3:Se prevé la posibilidad de que las empresas puedan hacer un plan de prevención individual o...
Al artículo 15. el legislador autonómico carece de competencia para definir esas prácticas, por...
En l'article 9.a) dins l'apartat proposem el següent redactat que clarifica aquest punt, ja que...
Les empreses, per mera subsistència i viabilitat, han de tenir el dret a decidir empresarialment...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Referent a la Secció II / Article 6, considerem que cal tenir en compte que quan una entitat de...
artículo 7. Conforme a lo indicado respecto al contenido mínimo exigido del Plan de prevención de...
Necessari detallar el concepte de microempresa a l’article 4.2 .Article 4.2. En virtut de...
Si el sector primari no aconsegueix comercialitzar el seu producte, és a causa de situacions...
es valora que es defineixin millor els recursos a dedicar per part de les aapp, es proposa es...
Es suggereix modificar el redactat de l’Art.14.5: Les persones consumidores tenen dret a l'accés...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Art. 7: apartado 2: e) desperdicio alimentario. No queda claro si se incluiría todo lo que esté...
Encara que la llei 3/2020 no inclou mesures dins l’àmbit de la seguretat alimentària per un tema...
L’article 8 i 14 haurien d’incorporar que la informació será agregada. Article 8. (...) La...
No és comprensible, i donar lloc a interpretacions especulatives, que hi hagi fins a tres...
Es suggereix modificar el redactat de l’Art. 14.3: El SIPRMA publicarà la informació disponible...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Art. 4.4: La diferencia en las opciones de gestión genera una inseguridad jurídica en las...
Quan una producció no s’aconsegueix comercialitzar, no té una causa en el maneig o forma de...
artículo 6. Se indica en este artículo que todas las empresas alimentarias, entidades de...
La gran majoria d'aliments d'origen vegetal que no son aptes per consum humà, es poden aprofitar...
Es suggereix modificar el redactat de l’ Art. 14.4: Les dades agregades per sector o baula de la...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
L'article 5 hauria d’incorporar que les empreses que s’acullin a plans col·lectius han d’incloure...
Art. 6: resulta imprescindible que la jerarquía de prioridades se aplique de manera flexible y en...
Mentre el sector no faci una nova proposta, els membres del Consell Català de l’Alimentació en...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Considerem que l'article 6.4 hauria de tenir en compte que la jerarquia es pugui alterar, també,...
modificació article 11: lletra e):"Deu vocals en representació del sector, a proposta dels...
Les entitats socials reben els productes alimentaris que no es poden comercialitzar per...
Art. 4.4: mientras que el artículo 11.b) de la Ley 3/2020 de Cataluña, indica en esta opción de...
Art. 7: e)  productos destinados a alimentación animal. No queda claro si este punto se refiere...
Es suggereix el següent redactat a l'Art.6.5 : “Han d’estar contemplades, de forma genèrica però...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Que les obligacions derivades dels articles 4, 5 i 7 de Decret, siguin exigibles en un termini de...
En referència a les Pràctiques comercials deslleials i altres pràctiques que fomenten o indueixen...
  • Creat el
    22/03/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0